برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید چای ساز و قیمت چای ساز به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

چای ساز ها یکی از لوازم بسیار کاربردی هستند که در زندگی امروزه همه ما جای گرفته اند. حال ممکن است پس از مدتی استفاده از چای ساز، متوجه کدر شدگی رنگ چای و تغییر طعم چای شده باشید. در صورت تغییرات ظاهری چای ساز ها شما باید به دنبال حذف جرم های دستگاه باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی روشهای موثر برای حذف رسوب از چایساز بپردازیم.

نحوه رسوب گیری چای ساز با سرکه سفید و آب:

·         برای امتحان کردن این روش موثرابتدا سرکه سیب و آب به مقدار مساوی با یکدیگر مخلوط کرده و سپس آن را  درون چای ساز بریزید.

·         حال پس از ریختن محلول باید آن را در مخزن چای ساز بریزید و صبر کنید تا محلول به جوش آید.

·         پس از جوشیدن محلول آب و سرکه اجازه دهید تا هم چنان عمل جوشیدن به میزان ۱۰ تا ۳۰ دقیقه ادامه پیدا کند.پس از جوشیدن محلول، چای ساز را خاموش ‌کنید و۱۵ دقیقه صبر کنید تا محلول خنک شود.

·         پس از گذشت ۱۵ دقیقه به سراغ چای ساز بروید.همانطور که مشاهده می‌کنید، برخی از رسوبات موجود در چای ساز از آن جداشده است و رسوبات سخت تر هم به وسیله ی یک اسکاچ به راحتی جدا خواهد شد.

 

نحوه رسوب گیری چای ساز به کمک سرکه سفید:

·         در این روش از رسوب گیری شما باید شب و پیش از خواب، مخزن چای ساز را از سرکه سفید پرکنید و اجازه دهید سرکه تا صبح در دستگاه بماند.

·         صبح چندین مرتبه چای ساز را آب سرد بشویید تا تمام رسوبات موجود در آن تخلیه شود.

نحوه رسوب گیری چای ساز با جوش شیرین:

·         شما می‌توانید به کمک محلول جوش ‌شیرین و آب رسوبات موجود در چای ساز خود را به راحتی از بین ببرید. برای امتحان کردن این روش شما باید جوش ‌شیرین و آب را درون چای ساز بریزید و چای ساز را روشن کنید تا محلول مورد نظر به جوش آید و سپس خواهید دید رسوبات دستگاه به سادگی از بدنه ی داخلی دستگاه جدا می شوند.

نحوه رسوب گیری چای ساز با مخلوط لیموترش و آب:

·         در این روش شما باید به‌ اندازه ۵۰ میلی‌ لیتر آب‌ لیمو را با مقداری آب مخلوط‌ کنید.سپس محلول به دست آمده را درون چای ساز بریزید و منتظر شوید تا محلول به جوش بیاید.