برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت مخلوط کن و خرید مخلوط کن به انتخاب سنتر مراجعه کنید.

مخلوط کن ها یکی از کاربردی ترین لوازم آشپزخانه می باشند که به کمک آن ها می توان اکثر کارهای مرتبط با آشپزی را در زمان کوتاهی انجام داد. در این مقاله با ما همراه باشید تا به معرفی کاربردهای مخلوط کن ها بپردازیم و انواع مخلوط کن را به نسبت کاربرد و قیمت مخلوط کن بررسی کنیم.

مخلوط کن ها چه کاربردهایی دارند؟

از مهم ترین کاربرد های مخلوط کن ها می‌توان به تهیه انواع نوشیدنی، معجون، سس، غذای کودک و حتی خرد کردن انواع سبزی جات و میوه‌ها در کمترین زمان ممکن اشاره کرد. با توجه به کاربردهای مخلوط کن ها می‌توان این برداشت را کرد که مخلوط کن ها یکی از بهترین و کاربردی ترین دستگاه های آشپزخانه به حساب می آید.

در حال حاضر برخی  از کمپانی ها لوازم مختلفی را به همراه مخلوط کن ها ارائه می‌دهند که به نحوی به کاربرد دستگاه بیفزاید برای مثال برخی از شرکت ها در کنار مخلوط کن ها، آسیاب را ارائه می دهند تا عمل خرد کردن مواد خشک به راحتی انجام شود.

با توجه به تنوع محصولات در بازار شاید این سؤال در ذهن شما به وجود بیاید که چه مخلوط کنی و تا چه اندازه قدرت به درد کار شما می‌خورد و یا اینکه باید به چه ویژگی‌هایی برای خرید توجه کرد.

انواع مخلوط کن از نظر کاربرد:

·         مخلوط کن معمولی

قیمت مخلوط کن های معمولی با توجه به کارکردی که دارند، در حد متوسط قرار دارد و به کمک این مخلوط ها شما می توانید کارهای روز مره ساده مانند درست کردن شیرموز یا شیر توت‌ فرنگی و مخلوط کردن میوه تکه‌ تکه شده را انجام دهید. این مدل از مخلوط کن به علت کاربرد و قیمت متناسبی که دارد، از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد.

·         مخلوط کن پریمیوم

این نوع مخلوط کن یکی از بهترین نوع در میان مخلوط‌ ها می باشد. قیمت مخلوط کن ها پریمیوم تقریبا بالا است و مناسب استفاده های تخصصی می باشد.این نوع از مخلوط کن دارای ویژگی‌هایی خاصی مانند قابلیت گرفتن روغن از مغزهایی همچون بادام و گردو می باشد.

در قسمت زیرین این مدل از مخلوط کن ها معمولا هیتر تعبیه شده تاه شما بتوانید مخلوط به‌ دست‌ آمده را بپزید، پس شما قادر به پختن سوپ هم خواهید بود.

·         مخلوط کن شخصی

اگر علاقمندید تا میکسر را همراه خود جابجا کنید تا در بتوانید از آن در شرایط مختلفی استفاده کنید، ما به شما استفاده از مخلوط کن های شخصی را پیشنهاد می کنیم. در رابطه با استفاده از مخلوط کن های شخصی  باید این نکته را مد نظر داشته باشید که از این مخلوط کن جهت مخلوط کردن مواد سفت و بزرگ استفاده نکنید چون قدرت نسبتاً کمتری دارد و همین موضوع آن را از نظر قیمتی هم در جایگاه پایین‌تری قرار داده است.

·         مخلوط کن میله‌ ای

تیغه‌های مخلوط کن در انتهای آن قرار دارد و مثل مدل‌های قبلی دارای ظرف نیست. این نوع به‌عنوان مکمل یک مخلوط کن رو میزی است و به‌ تنهایی کاربردی ندارد. قیمت این مدل با مخلوط کن ‌های معمولی تفاوت چندانی ندارد.