برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت تلویزیون اسنوا و خرید تلویزیون اسنوا به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

برند اسنوا یک بار دیگر توانست با تولید تلویزیون ال ای دی هوشمند مدل SSD-55SA620UL طرفداران خود را غافلگیر کند و یک مدل اقتصادی از نظر قیمت تلویزیون اسنوا وارد بازار کند. تلویزیون ال ای دی اسنوا مدل SSD-55SA620UL دارای نمایشگر 55 اینچ  4K  می باشد که به. علاوه بر کیفیت بالای نمایش این تلویزیون، تکنولوژی مگا کنتراست و فناوری IPS به کار رفته در ساخت این تلویزیون، عمق رنگ، زاویه دید و سرعت پاسخگویی، نمایشگر را افزایش داده است.

 IPS به کار رفته در صفحه موجب افزایش زاویه دید تا 178 درجه و افزایش قابلیت ضربه گیری صفحه نمایشگر تلویزیون شده است. علاوه بر این تکنولوژی ها، قابلیت HDR با تنظیم اتوماتیک دقت رنگ های نمایشگر، موجب طبیعی تر شدن تصویر می شود.

بررسی سیستم صوتی تلویزیون ال ای دی اسنوا

سیستم صوتی این تلویزیون از نوع دالبی بوده که این تکنولوژی یکی از بهترین سیستم های پخش صدای فراگیر و چند بعدی در دنیا است. این تکنولوژی همچنین از راه پخش امواج صوتی در کانال‌های پنج گانه، صدایی بسیار شفاف را منعکس می کند.

بررسی سایر امکانات تلویزیون ال ای دی اسنوا

از سایر ویژگی ها و امکانات این مدل از تلویزیون ال ای دی اسنوا می توان به مواردی همچون قابلیت اتصال به تلویزیون از طریق امواج وای فای، فناوری بلوتوث و تکنولوژی اسکرین میرورینگ بخش ارتباطی بی سیم اشاره کرد. علاوه بر این ها تکنولوژی ضبط برنامه‌های تلویزیونی یکی دیگر از ویژگی های جذاب این تلویزیون ال ای دی اسنوا است. حافظه داخلی 8گیگابایتی این مدل از تلویزیون اسنوا به کاربر این امکان را می­دهد که بدون متصل کردن فلش مموری بتوانند برنامه های دلخواه را ضبط کنند.

بررسی قابلیت اسکرین میرورینگ

قابلیت تی وی کست یا اسکرین میرورینگ، یک تکنولوژی است که کاربر می‌تواند به کمک آن محتوای داخل تلفن همراه خود را در تلویزیون منتقل و از امکانات داخل تلفن همراه هوشمند بهره ببرد. برای فعال کردن این تکنولوژی در تلویزیون اسنوا تنها کافی است در منوی تنظیمات موبایل خود به دنبال گزینه Screen Sharing  یا Smart View بگردید و آن را فعال کنید.

بررسی فناوری  HDR10در تلویزیون ال ای دی اسنوا

 دامنه دینامیکی بالا در این مدل از تلویزیون اسنوا موجب طبیعی تر جلوه داده شدن تصاویر در نمایشگر تلویزیون می شود. این ویژگی با تنظیم خودکار رنگ و کنتراست تصویر با توجه به فریم تصویر، باعث می‌شود تمامی جزئیات تصویر قابل مشاهده باشند. برای مثال صحنه‌های غروب آفتاب یا سکانس داخل یک خانه تاریک در HDR به وضوح نمایش داده می‌شود و تمامی بافت تصویر مشخص است. HDR

بررسی ریموت کنترل هوشمند در تلویزیون هوشمند اسنوا

ریموت کنترل این مدل از تلویزیون هوشمند اسنوا با ریموت‌های عادی تلویزیون های عادی تفاوت دارد و مجهز به امکانات مختلفی است. ریموت کنترل‌های هوشمند قابلیت تبدیل به موس را داشته و می‌توان بسیار مورد استفاده کاربر قرار بگیرد. همچنین در تلویزیون‌های هوشمند اندرویدی، قابلیت جستجوی صوتی در نرم‌افزارها وجود دارد. بنابراین از طریق میکروفون به کار رفته در این ریموت می‌توان به صورت صوتی به جستجو پرداخت.