برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع یخچال اسنوا و خرید یخچال اسنوا به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

یخچال های ساید بای ساید یکی از جدید ترین و پرفروش ترین مدل های یخچال فریزر در بازار لوازم خانگی می باشد. درحال حاضر یکی از محبوب ترین برندهای تولید کننده ساید بای ساید در ایران، برند اسنوا می باشد. در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی پرفروش ترین و محبوب ترین یخچال های ساید بای ساید اسنوا بپردازیم و این مدل از یخچال اسنوا را بررسی کنیم.

1.      ساید بای ساید سری هایپر اسنوا

یکی از تولیدات موفق کمپانی اسنوا، ساید بای سایدهای سری هایپر است. از مهم ترین ویژگی‌های ساید بای ساید هایپر اسنوا می‌توان به ظرفیت و گنجایش بالاتر این یخچال اسنوا نسبت به سایر مدل ها اشاره کرد . از دیگر ویژگی های ساید بای ساید اسنوا هایپر ، مجهز بودن ساید بای ساید اسنوا به بار خانگی برای اقلام غذایی پر مصرف می باشد. همچنین می ‌توان به کمپرسور قدرتمند و با بازده بالا، تکنولوژی metal Cooling و گرید انرژی A این یخچال اسنوا اشاره داشت.

ساید بای ساید اسنوا سری هایپر دارای 5 طبقه مجزا است ، همچنین در این یخچال محفظه مخصوص نگهداری میوه و سبزیجات وجود دارد. از دیگر امکانات این ساید بای ساید اسنوا سری هایپر می ‌توان به آب سرد کن و یخساز خودکار ، صفحه نمایشگر ، فیلتر ضد بو و قابلیت سرمایش یکنواخت اشاره کرد.

2.      ساید بای ساید سری هارمونی اسنوا

دومین ساید بای ساید محبوب و پرفروش اسنوا، ساید بای ساید اسنوا سری هارمونی است. لازم به ذکر است که این مدل از یخچال اسنوا یکی از جدیدترین یخچال فریزرهای اسنوا است.

در یخچال ساید بای ساید اسنوا سری هارمونی موتور اینورتر به کار برده شده است. این یخچال به کمک موتور اینورتر می‌تواند جریان متناوب با فرکانس دلخواه به موتور برساند و موتور را با سرعت دلخواه کنترل کند. اینورتر به‌ صورت کاملا خودکار جریان برق را در حین راه ‌اندازی به مقدار لازم افزایش و در حین کار به مقدار لازم کاهش می‌دهد، بنابراین به‌ طور کلی هزینه برق مصرفی، کاهش چشم‌گیری خواهد داشت .

3.      ساید بای ساید سری هایپر جونیور اسنوا

یکی دیگر از با کیفیت ترین محصولات اسنوا، ساید بای ساید اسنوا سری هایپر جونیور استساید بای ساید اسنوا سری هایپر جونیور یک هایپر مارکت خانگی است که مجهز شده است به کمپرسورهای نسل جدید، این ساید بای ساید به کمک سیستم Chiller Zone که دارد، گوشت و مواد پروتئینی را در مدت زمان طولانی حفظ می کند. با توجه به موتور اینورتری که ساید بای ساید هایپر جونیور به آن مجهز شده است، مصرف انرژی این محصول بسیار پایین است و با کسب رتبه انرژی A در رتبه ی اول کم مصرف ترین یخچال ساید بای ساید اسنوا قرار گرفته است.

4.      ساید بای ساید سری گالری اسنوا

یکی از قوی ترین ساید بای ساید های برند اسنوا ، ساید بای ساید اسنوا سری گالری است. از مهم ترین ویژگی های این ساید بای ساید، سامانه بار خانگی، گنجایش بسیار بالا به نسبت ساید بای ساید های هم رده ، کمپرسور Inverter Digital و محفظه مخصوص نگهداری گوشت ، سیستم سرمایش هوشمند و شش حسگر هوشمند دما و... است. همچنین این محصول مجهز به آب سرد کن و یخساز اتوماتیک به همراه یک پنل کامل می‌باشد که دارای یک نمایشگر ال ای دی است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به فیلتر تصفیه آب ، خرد کن یخ و سیستم سرمایش هوشمند اشاره کرد.

برای مشاهده فیلم درباره یخچال های اسنوا می توانید صفحه ی توییتر انتخاب سنتر  را مشاهده کنید.