برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تلویزیون اسنوا، قیمت تلویزیون اسنوا به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

در حال حاضر تلویزیون های هوشمند اسنوا یکی از پرفروش ترین و پرطرفدار ترین تلویزیون های بازار است. شاید این سوال برای شما این سوال پیش بیاید که چه تفاوتی بین تلویزیون های اسنوا با تلویزیون های هوشمند اسنوا وجود دارد؟ در جواب به این سوال باید گفت که تلویزیون هوشمند اسنوا دارای یک صفحه اصلی می باشند که در این صفحه امکان دسترسی به برنامه ها، ویدئو و... وجود دارد.

تلویزیون هوشمند اسنوا چه کاربردهایی دارد؟

تلویزیون های هوشمند اسنوا دقیقا همانند یک تلفن همراه هوشمند، تمامی برنامه های اینترنتی را پشتیبانی می کند. این مدل تلویزیون های اسنوا انواع برنامه ها، جریان رسانه ای، مرور وب، بازی ها و پروتکل اینترنت را به کاربر ارائه می دهد.

شما علاوه بر تایپ کردن و ارسال ایمیل، اکثر امکانات یک کامپیوترمجهز را در یک تلویزیون اسنوا می توانید داشته باشید. علاوه بر این ها برخی از تلویزیون های هوشمند از فلش پشتیبانی می کنند.

یکی از پرطرفدار ترین و محبوب ترین قابلیت های تلویزیون اسنوا، تماشای فیلم در پلتفرم های آنلاین مثل فیلیمو و نماوا است. همچنین شما می توانید با گشت و گذار در وب، ده ها کانال ویژه را پیدا کنید و ازبین آنها هر کدام را که تمایل دارید انتخاب کنید. فوتبال، موسیقی و هر چیز دیگری که تصور کنید در وب پیدا می شود.

برخی از تلویزیون ال ای دی اسنوا دارای بازی های آنلاین هستند که برای کودکان بسیار خوشایند است. اسکایپ یک برنامه جدید دیگر است که با افزودن یک وب کم، به شما این امکان را می دهد که با دوستان و خانواده خود در تلویزیون خود صحبت کنید.

چگونه تلویزیون هوشمند اسنوا را کنترل کنم؟

 

برای یک گوشی هوشمند، پشتیبانی از صحفه لمسی، امر کنترل و نظارت بر عملکرد دستگاه را آسان می کند اما برای یک تلویزیون بزرگ، این قابلیت کافی نمی باشد. برای کنار آمدن با این موضوع هم تولید کنندگان فکری دارند و به دنبال این هستند که امر کنترل بر دستگاه تلویزیون اسنوا را برای استفاده بهتر از وب و دیگر امکانات، با روش های مختلف توسعه دهند.

 برای مشاهده فیلم درباره تلویزیون های اسنوا می توانید صفحه ی توییتر انتخاب سنتر  را مشاهده کنید.