برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ی لباسشویی اسنوا، قیمت لباسشویی اسنوا، قیمت لباسشویی اسنوا 7 کیلویی سفید به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

لباسشویی های اسنوا یکی از با دوام ترین لباسشویی های داخلی در بازار لوازم خانگی می باشد. برای افزایش طول عمر و دوام لباسشویی های اسنوا روش های زیادی وجود دارد که در ادامه ی مطلب به معرفی آسان ترین روش های افزایش دوام این لباسشویی خواهیم پرداخت.

چگونه دوام ماشین لباسشویی اسنوا را بالا ببریم؟

1.      صداهای اضافی لباسشویی اسنوا را جدی بگیرید.

یکی از مشکلاتی که ماشین لباسشویی اسنوای شما را تهدید می کند، صداهای اضافه و صدای تق تق بیش از حد پس از نصب لباسشویی است. در صورتی که پس از جای گذاری لباسشویی اسنوا متوجه صدای تق تق و لرزش بیش از حد آن شدید، باید هرچه سریعتر مشکل را با نمایندگی های اسنوا در میان بگذارید.

2.      پیش از شستشوی، زیپ های باز لباس ها را ببندید.

یکی از موضوعاتی که می تواند در طول شستشوی لباس به سایر البسه ها و دیگ لباسشویی آسیب وارد کند، باز بودن زیپ لباس ها می باشد. بنابراین به شما توصیه می کنیم حتما پیش از شروع کار زیپ لباس ها را ببندید

3.      از استفاده ی بیش از حد پودر لباسشویی بپرهیزید.

استفاده ی بیش از حد از پودرهای لباسشویی و مواد شوینده می تواند در دراز مدت باعث ایجاد فشار به موتور لباسشویی اسنوا شود. بنابراین توصیه می کنیم به میزان استاندارد از مواد شوینده برای شستشوی البسه استفاده کنید.

4.      لباس ها را داخل ماشین لباسشویی جمع نکنید.

یکی دیگر از عادات مخرب برای لباسشویی ها، جمع آوری لباس های کثیف در لباسشویی است. این کار موجب رشد و تجمع باکتری در محیط لباسشویی شده و موجب بد بو شدن فضای ماشین لباسشویی می شود.

5.      هرچند وقت یکبار دیگ ماشین لباسشویی را ضدعفونی کنید.

یکی از اقداماتی که موجب افزایش طول عمر ماشین لباسشویی های اسنوا می شود، ضد عفونی دیگ لباسشویی هرچند وقت یکبار است. برای ضد عفونی کردن لباسشویی می توانید یک فنجان سرکه و جوش شیرین را داخل ماشین بریزید و ماشین را روشن کنید .

6.      فیلتر ماشین لباسشویی اسنوا را تمیز کنید.

در طول استفاده از لباسشویی ها بهتر است همیشه حواستان به فیلتر ماشین لباسشویی باشد. سعی کنید هرچند وقت یکبار فیلتر ماشین لباسشویی اسنوا را بیرون بیاورید و بشویید . در صورتی که نمی‌دانید فیلتر لباسشویی شما کجا قرار دارد بهتر است به دفترچه دستگاه مراجعه کنید.

7.      از برنامه های شستشوی مخصوص البسه استفاده کنید.

 

ماشین لباسشویی های مدرن برای انواع لباس ها دور های متفاوتی دارند به همین منظورقبل از قرار دادن لباسها داخل ماشین لیبل آن ها را چک کنید با انجام این نکات به عمر ماشین لباسشویی و لباس افزوده و نهایت دقت را در نگهداری از آنها به خرج دهید.

 برای مشاهده فیلم درباره ماشین لباسشویی اسنوا می توانید صفحه ی توییتر انتخاب سنتر  را مشاهده کنید.