برای کسب اطلاعات بیشتر در خرید یخچال اسنوا و اطلاعات در رابطه با قیمت یخچال اسنوا و قیمت یخچال اسنوا ساید بای ساید به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

یخچال های اسنوا یکی از پرفروش ترین محصولات اسنوا است که از به روز ترین تکنولوژی ها در ساخت آن ها استفاده شده است. گاهی اوقات در تنظیمات یخچال ساید بای ساید اسنوا اختلالاتی ایجاد می شود که این اختلالات موجب کاهش بازدهی ساید بای ساید اسنوا می شود. در این مطلب ما قصد داریم به معرفی روش های تنظیم یخچال های جدید و قدیمی اسنوا برای ارتقای کیفیت یخچال اسنوا بپردازیم.

 

روش تنظیمات یخچال فریزر اسنوا:

·         مهم ترین بخش در تنظیم یخچال فریزرهای اسنوا، باز کردن و یا قفل کردن صفحه نمایش دستگاه است. برای بازکردن قفل نمایشگر باید کلیدهای FRZ و REF را به صورت همزمان به مدت ۳ الی ۴ ثانیه فشار دهید و پس از شنیدن آلارم متوجه خواهید شد که تنظیمات دستگاه برای شما فعال خواهد شد. همچنین در صورتی که به مدت ۳۰ ثانیه هیچ کاری با تنظیمات دستگاه نداشته باشید و یا هیچ کلیدی را نفشارید، صفحه نمایش به صورت خودکار برای شما قفل می شود.

·         برای روشن و خاموش کردن یخچال اسنوا در مرحله اول باید صفحه نمایشتان را از حالت قفل خارج کنید. پس از آن شما باید کلیدهای FRZ یا REF فشار داده؛ سپس دکمه Power را فشار دهید. همچنین برای خاموش کردن کل یخچال فریزر اسنوا باید کلید Power را به مدت ۳ الی ۴ ثانیه نگه دارید.

·         برای تنظیم کردن ساعت  یخچال اسنوا شما باید کلید CLK را به مدت ۲ الی ۳ ثانیه فشار داده و نگه دارید؛ پس از آن شما می‌توانید با کلیدهای FRZ و REF ساعت یخچال را تنظیم کنید.

 

معرفی موارد مهم در تنظیم یخچال های اسنوا:

·         یکی از نکات مهمی که در زمان تنظیمات یخچال اسنوا باید به آن توجه زیادی داشت، توجه به فضای قرارگیری یخچال فریزر اسنوا است. بهتر است فضای کافی برای قرارگیری یخچال وجود داشته باشد و فضای خالی در کناره ی یخچال نیز یکی از مواردی است که باید به آن توجه زیادی داشته باشید تا در زمان باز و بسته کردن درب یخچال با مشکل مواجه نشوید.

·         توجه به تنظیمات دمای یخچال اسنوا و تنظیم آن به صورت استاندارد یکی دیگر از نکات مهم در تنظیم یخچال های اسنوا است. برای تنظیم دمای یخچال فریزر اسنوا بهتر است پس از نصب یخچال و فریزر دمای آن را روی سردترین حالت ممکن قرار دهید و پس از گذشت یک الی دو ساعت می‌توانید دمای آن را روی حالت استاندارد قرار دهید.

·         یکی دیگر از نکات مهم در تنظیم یخچال های اسنوا، توجه به برق تامین کننده ی یخچال است. معمولا یخچال فریزرها باید از یک پریز برق مجزا استفاده کنند. همچنین توجه داشته باشید سیم برق یخچال های اسنوا نباید به صورت مستقیم به بدنه یخچال اصابت کند.