برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کتری برقی و قیمت کتری برقی به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

نوشیدن یک نوشیدنی گرم و دلچسب همان چیزی است که هرکسی پس از سپری کردن یک روز خسته کننده از آن لذت می برد. کتری برقی یکی از لوازم کاربردی ای است که درست کردن یک چای خوش طعم را در کمترین زمان ممکن می سازد.خرید کتری برقی نیز مانند تمامی لوازم برقی نیازمند به دانستن نکاتی خاص می باشد که ما قصد داریم در ادامه مطلب به معرفی این نکات بپردازیم تا بتوانید مناسب ترین محصول و بهترین مارک کتری برقی را خریداری کنید.

نکات مهم در خرید کتری برقی:

·         سایز و اندازه کتری برقی

همانطور که می دانید، کتری برقی ها با توجه به نیاز و سلیقه‌ی مشتریان  در سایز و ابعاد گوناگونی تولید می‌شوند. با توجه به اینکه در حال حاضر فضای اکثر آشپزخانه‌ها بسیار کوچک و محدود است، بهتر است  کتری برقی‌های کوچک خریداری کنید.

·         ظرفیت کتری برقی

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در خرید کتری برقی، ظرفیت آن است. به شما پیشنهاد می کنیم با توجه به جمعیت خانواده بهترین و کاربردی ترین ظرفیت را انتخاب کنید.

·         طراحی ظاهری کتری برقی

یکی از فاکتورهایی که اکثر آن در خرید کتری برقی پس از فاکتور قیمت کتری برقی به آن توجه ویژه ای دارند، طراحی ظاهری محصول می باشد. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که طراحی و شکل ظاهری محصول بسیار برایتان مهم است، پس بهتر است در هنگام خرید کتری برقی، محصول زیبایی را انتخاب کنید.

·         جنس بدنه کتری

قطعا برای همه ی ما تجربه ی سوختگی دست در اثر تماس با بدنه ‌ی کتری را داشته ایم. بنابراین در خرید کتری برقی حتما به جنس بدنه ی آن توجه کنید.

معولا کتری‌ برقی هایی که بدنه‌ ی آن‌ ها از شیشه یا پلاستیک ساخته شده است، به نسبت  کتری‌ برقی هایی که دارای بدنه‌ی فلزی می باشند، گزینه ی ایمن تری به حساب می آید.

·         توان مصرفی

 

توان مصرفی یکی دیگر از فاکتورهای مهمی است که در زمان خرید کتری برقی باید به آن توجه ویژه ای نمود. در مجموع هر چقدر میزان توان مصرفی کتری، بالاتر باشد، کارایی محصول بیشتر می شود.