همه ی ما ایرانیان با برند اسنوا آشنا هستیم و می دانیم که یکی از با کیفیت ترین ساید بای ساید های بازار، ساید بای سایدهای اسنوا است.با وجود کیفیت بالای ساید بای ساید اسنوا، گاهی اوقات صفحه نمایش ساید بای ساید اسنوا دچار اختلال می‌شود که این موضوع می‌تواند باعث نگرانی شما شود. در ادامه به بررسی علل این موضوع و رفع اختلال صفحه نمایش ساید بای ساید اسنوا بپردازیم.

چرا صفحه نمایش یخچال اسنوا خاموش می‌شود؟

علل مختلفی می تواند باعث این اختلال شود. این موضوع می‌تواند به صورت غیرمستقیم روی عملکرد آب ‌ریز و یخ‌ساز یخچال و فریزر اسنوا تأثیر بگذارد. با توجه به این ، عیب‌یابی و تعمیر صفحه نمایش این دستگاه دارای اهمیت زیادی است. در ادامه به دلایل خاموشی صفحه نمایش ساید بای ساید اسنوا خواهیم پرداخت:

1.      اختلال در جریان برق

پس از خاموش شدن و کار نکردن صفحه نمایش ساید بای ساید اسنوا، اولین کاری که باید انجام دهید، بررسی جریان برق دستگاه است. برای بررسی دقیق این موضوع بهتر است ابتدا پریز برق را بررسی کنید. در صورتی که مشکل از پریز برق نبود، محافظ دستگاه را بررسی کنید تا از جریان برق اطمینان حاصل کنید.

2.      عدم تعادل دمایی دستگاه

یکی از قابلیت‌های بسیار جذاب ساید بای سایدهای اسنوا، قابلیت هوشمند هشدار به مصرف‌کننده است. این قابلیت گاهی اوقات ممکن است یکی از دلایل خاموش شدن صفحه نمایش یخچال اسنوا باشد؛ برای مثال در صورتی که به هر دلیلی دمای داخل محفظه یخچال شما تعادل نداشته باشد، یخچال برای این که به شما هشدار دهد و شما را از این مشکل مطلع کند، دچار اختلال در صفحه نمایش می‌شود.

3.      اختلال در سنسور یخ‌ساز

همانطور که می‌دانید یکی از مهم‌ترین بخش‌های ساید بای سایدهای اسنوا، سنسور یخ‌ساز یخچال است. گاهی اوقات این سنسور به علل گوناگونی مانند: انسداد خط انتقال آب به سنسور، خرابی قطعات یا اختلال ترموستات دستگاه، انسداد فیلتر، یخ‌زدگی لوله‌های انتقال آب و… دچار خرابی شود. هنگامی که سنسور یخ‌ساز ساید بای ساید اسنوا دچار اختلال می‌شود، صفحه نمایش دستگاه با مشکل روبه‌رو می‌شود.

4.      اختلال در برد دستگاه

برد یخچال یکی از قسمت‌های بسیار مهم در ساید بای سایدهای اسنوا است که مانند مغز یخچال کار می‌کند. اختلال در برد صفحه نمایش یکی از اصلی‌ترین علت‌های خاموش شدن یخچال فریزر اسنوا است که در صورت بروز چنین مشکلی، بهتر است موضوع را با نمایندگی در میان بگذارید.