یکی از مشکلاتی که در تمامی لوازم‌های خانگی پس از مدتی استفاده به وجود می‌آید، خط و خش بدنهٔ لوازم خانگی است. خوشبختانه باید گفت که شما می‌توانید به راحتی خط و خش روی ساید بای ساید اسنوا را از بین ببرید و با این کار به زیبا سازی وسیلهٔ خود کمک کنید. تفاوتی ندارد یخچال شما سفید است یا استیل و نقره‌ای، در این مقاله با ما همراه باشید تا به رفع خط و خش ساید بای ساید اسنوا بپردازیم.

نحوه از بین بردن خط و خش روی یخچال اسنوا

یکی از مؤثرترین راه‌ها برای از بین بردن خط و خش عمیق ساید بای ساید اسنوا، سمباده کشیدن روی قسمت‌های آسیب دیده است. برای استفاده از این روش ابتدا باید سطح مورد نظر را مرطوب کرده و سمباده نرم را در جهت خط و خش بکشید. زمانی که خراش از بین رفت سطح یخچال را با یک پارچه نرم خشک کنید.

نکات مهم برای از بین بردن خط و خش یخچال استیل

·         استفاده از یک محصول از بین برنده خط و خش حرفه‌ای یکی از بهترین گزینه‌ها به حساب می‌آید. این نوع محصول مناسب سطوح استیل است و با استفاده از آن می‌توانید به راحتی خط و خش روی درب یخچال را از بین ببرید.

·         به شما توصیه می‌کنیم سمباده و محصولات دیگر را در جهت خط و خش یخچال بکشید. معمولاً این جهت از راست به چپ است.

·         استفاده از دستمال میکروفایبر یکی دیگر از گزینه‌های جذاب و کاربردی به حساب می‌آید. این نوع دستمال ردی به جا نمی‌گذارد و به بهتر تمیز شدن سطح کمک می‌کند.

نحوه از بین بردن خط و خش روی یخچال استیل

ابتدا سطح ساید بای ساید اسنوا را با پودر، ترکیب سرکه و آب و یا پاک کننده مخصوص تمیز کرده و سپس آن را خشک کنید

با چه ابزارهایی می‌توان ساید بای ساید اسنوا را خش گیری کرد؟

·         محصولات ضدخش یا گریس

·         مسواک و خمیر دندان سفید

·         سمباده نرم 

·         کیت از بین برنده خط و خش استفاده کنید.

روش از بین بردن خط و خش یخچال با محصولات ضدخش و گریس

گریس و محصولات ضدخش، مناسب سطوح استیل هستند و می‌توانند خراش‌های سطحی را از بین ببرند. محصولات از بین برنده خراش به شکل پودر و کرم در بازار موجود هستند. برای استفاده از این محصولات، کرم یا پودر (مخلوط شده با آب) را به وسیله اسفنج روی سطح یخچال و در جهت خراش‌ها بمالید تا این خطوط از بین بروند.

 روش از بین بردن خط و خش یخچال با مسواک و خمیر دندان

اگر از طریق روش قبل خط و خش به طور کامل از بین نرفت می‌توانید خمیر دندان سفید را به وسیله یک مسواک روی سطح درب یخچال بمالید. مشابه روش قبلی، مسواک را در جهت خراش‌ها مالیده و در نهایت سطح را با یک پارچه مرطوب تمیز کرده و خشک کنید.

روش از بین بردن خط و خش یخچال با سمباده نرم

استفاده از سمباده برای از بین بردن خط و خش‌های عمیق توصیه می‌شود. ابتدا سطح کار را مرطوب کنید و سپس سمباده را در جهت خراش‌ها بکشید. در نهایت درب یخچال را با یک پارچه مرطوب تمیز کرده و خشک کنید، سپس آن را با روغن پولیش یا زیتون کمی چرب کنید.

نحوه از بین بردن خط  و خش روی یخچال سفید اسنوا

ابتدا درب یخچال را با مایع صابون و آب و پارچه نرم تمیز کنید. وجود کثیفی و گردوخاک مانع از بین رفتن مؤثر خط و خش می‌شود.

یک سمباده نرم را به آرامی و با حرکات دایره‌ای روی سطح درب بکشید.

روی قسمت‌های سمباده زده یک پارچه مرطوب شده با الکل بکشید.

سپس یک لایه نازک از رنگ لعاب سفید روی خط و خش‌ها بزنید.

بگذارید لایه رنگ خشک شود و در صورتی که خط و خش به طور کامل پوشیده نشده بود یک لایه دیگر از رنگ را روی آن بزنید.