برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تلویزیون اسمارت  4K اسنوا مدل   SSD-50SA630Uو قیمت تلویزیون اسنوا به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

 

درحال حاضر شرایط اقتصادی به گونه ای شده است که بسیاری از افراد برای خرید تلویزیون و سایر لوازم صوتی تصویری به سراغ برندهای داخلی ای مانند اسنوا می روند. برند اسنوا یکی از تولید کننده های قدیمی و به نام انواع لوازم خانگی و تلویزیون می باشد.  یکی از محصولات جدید و پرفروش اسنوا،تلویزیون اسمارت 4K اسنوا مدل   SSD-50SA630U با سایز 50 اینچ ، می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی کلی این تلویزیون و بررسی قیمت تلویزیون اسنوا 50 اینچ بپردازیم.

کیفیت تصویر تلویزیون اسمارت 4K اسنوا مدل SSD-50SA630U چگونه است؟

·         رزولوشن Ultra HD 4K :

یکی از فاکتورهای بسیار موثر در کیفیت تصویر تلویزیون ها، رزولوشن آن است.  درحال حاضر نمایشگرها با رزولوشن Ultra Hd-4K  و Full HD تولید می شوند.

در رابطه با تفاوت این فاکتورها باید گفت که تلویزیون هایی با کیفیت 4K دارای رزولوشن چهار برابر کیفیت FULL HD است و تصاویری واضح تر به شما ارائه می دهد.

·         پشتیبانی تلویزیون اسنوا از تکنولوژی VA :

تکنولوژی VA در این مدل از تلویزیون اسنوا ، راه حل هوشمندی برای افزایش کیفیت تلویزیون اسنوا و عمق رنگ و زاویه دید و همچنین سرعت و ثبات پاسخگویی نمایشگر تلویزیون است .

·         پشتیبانی از تکنولوژی  HDR10 :

High Dynamic Range یا HDR  در حقیقت نوعی تکنولوژی است که تصاویر واقعی تری در تلویزیون اسنوا به شما ارائه می کند. تلویزیون‌های HDR با افزایش تفاوت بین نقاط تاریک و روشن و اضافه کردن رنگ بیشتر به تصاویر می تواند تصاویر رئال تری ارائه کند.

·         زاویه دید تصویر :

این مدل از تلویزیون اسنوا اسمارت دارای زاویه ‌دید 178 درجه ‌ای می باشد که این قابلیت  امکان تماشای صفحه ‌نمایش را درمحدوده‌‌ی وسیع تری فراهم می‌کند.

·         پشتیبانی از تکنولوژی Screen Mirroring :

تکنولوژی screen mirroring به معنای اشتراک گذاری یا آینه کردن صفحه نمایش است که این قابلیت هم موجب افزایش کیفیت تصویر در تلویزیون های اسنوا می شود.

بررسی کیفیت صوتی تلویزیون اسمارت 4K اسنوا مدل SSD-50SA630U

·         بهره مندی از سیستم صوتی دو کاناله :

با توجه به اینکه این تلویزیون دارای سیستم صوتی دو کاناله می باشد و توان خروجی کلی آن برابر با 30 وات است، این تلویزیون دارای صدایی قدرتمند و بسیار واضح می باشد.

·         پشتیبانی از تکنولوژی صدای Dolby Digital :

در واقع صدای فراگیر بخش مهمی از تجربه سینمای خانگی با تلویزیون های اسنوا است.به کمک تکنولوژی  Dolby Digital  این مدل از تلویزیون اسنوا این تجربه به آسانی برای شما فراهم می شود.