برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی ماشین لباسشویی اسنوا و قیمت ماشین لباسشویی اسنوا می توانید به فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه کنید.

به جرات می توان گفت یکی از برند های محبوبی که در چند سال اخیر توانسته بسیار موفق عمل کند، برند اسنوا است. در بین تمامی محصولات اسنوا یکی از محصولات پرفروش، ماشینهای لباسشویی های اسنوا می باشند که در این بین نیز ماشین لباسشویی 7 کیلویی اسنوا به دلیل ظرفیت استانداردی که، از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

 

طراحی ماشین لباسشویی 7 کیلویی اسنوا:

این مدل از ماشین لباسشویی اسنوا یکی از ماشین لباسشویی های درب جلو است. کلید های کنترل این لباسشویی و نمایشگر LED در قسمت جلویی این مدل از ماشین لباسشویی اسنوا قرار دارد. همچنین محل ریختن پودر و مواد شوینده این لباسشویی در مخزنی قرار گرفته است که این مخزن با کشیدن باز شده و می توان از آن استفاده کرد. در پایین لباسشویی 7 کیلویی اسنوا نیز، فیلتر آب خروجی قرار دارد که بهتر است  هرچند وقت یک‌ بار برای عملکرد بهتر دستگاه آن را تمیز کنید.

 

ماشین لباسشویی 7 کیلویی اسنوا مجهز به چه برنامه هایی است؟

این سری از ماشین لباسشویی های اسنوا یکی از مجهز ترین و بهترین مدل ماشین لباسشویی اسنوا  می باشد. در همه ی ماشین لباسشویی ها معمولا یک یا چند برنامه شست ‌وشو قرار دارد که ماشین لباسشویی 7 کیلویی اسنوا نیز از این قاعده مستثنی نیست و دارای برنامه های شست و شوی متنوعی می باشد. در ماشین لباسشویی 7 کیلویی اسنوا می توان برنامه‌های شست ‌وشوی مختلف  را با توجه به نیاز ، به کمک پیچ تنظیم موجود روی پنل دستگاه تنظیم کرد.

 

میزان مصرف انرژی ماشین لباسشویی 7 کیویی اسنوا به چه صورت است؟

یکی از موارد مهمی که در خرید لباسشویی باید به آن توجه نمایید، مصرف انرژی دستگاه است. همان طور که می دانید ماشین لباسشویی ها یکی از لوازم پرمصرف در منازل ایرانی به حساب می آید. برچسب انرژی نصب شده روی دستگاه های مختلف، میزان مصرف انرژی آن دستگاه را نشان می دهد. در این برچسب، هر سطح مصرف با یکی از حروف A تا G که هر یک دارای یک رنگ خاص می باشند، نشان داده می شود که به ترتیب برای بازدهی بالا تا پایین در نظر گرفته شده است. به این ترتیب سطح A در ماشین لباسشویی 7 کیلویی اسنوا، بهینه ‌ترین سطح مصرف انرژی و بازدهی است.