در طی این چند سال اخیر تکنولوژی روز به روز و چه بسا ساعت به ساعت با تغییرات زیادی روبرو می شود و پیشرفت نموده است. این موضوع به صورت کاملا مستقیم بر روی ساخت تلویزیون ها نیز تاثیر گذاشته است و کمپانی ‌های تولید کننده ی لوازم صوتی تصویری سال به سال تلویزیون‌هایی را با تکنولوژی ‌های جدید و امکانات و قابلیت های ویژه وارد بازار می کنند. در این مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی نسل جدید تلویزیون های هوشمند و کیفیت این تلویزیون ها را بررسی نماییم.

· بررسی تلویزیون سونی Z9J

Z9J از جدید ترین و محبوب ترین تلویزیون‌های سونی است که در سایزهای ۷۵ و ۸۵ اینچ وارد بازار جهانی شد. سونی در این سری از تلویزیون ها امکانات زیادی را قرار داده که موجب شده تا کاربران از انتخاب این تلویزیون بسیار راضی باشند. سونی در این تلویزیون از تکنولوژی فوق العاده ی صدای ۸۵ وات استفاده کرده است که برای ارائه صدا از فناوری‌های صوتی بسیار عالی Dolby Audio و 3D Surround Upscaling و Dolby Atmos و DTS Digital Surround استفاده کرده.

· بررسی تلویزیون سونی A90J

تلویزیون سونی مدل A90J از محصولات بسیار فوق العاده ی سری Master است که در آن از کیفیت تصویر 4بهره برده شده است. این مدل از تلویزیون سونی از نظر طراحی بسیار خاص و منحصر به فرد می باشد و دارای ضخامت بسیار کمی می باشد. با وجود این که قیمت تلویزیون سونی و علی الخصوص این مدل بسیار بالاتر از سایر برند ها است و نمی‌تواند یک تلویزیون اقتصادی باشد اما دارای امکانات و قابلیت‌هایی است که کاربر را راضی نگه می دارد..

· بررسی تلویزیون ال جی G1

تلویزیون ال جی مدل G1 را می‌توان یکی از بهترین تلویزیون های گیمینگ موجود در بازار شناخت. کمپانی ال جی در این تلویزیون از پردازنده تصویر α9 Gen4 AI 4K پشتیبانی کرده است که یکی از جدیدترین پردازنده های تولید شده محسوب می شود. به کمک این پردازنده در این تلویزیون می توان بهترین تصاویر با کیفیت 4را با ریزترین جزئیات تماشا کرد. همچنین کمپامی ال جی برای افزایش سرعت صحنه های سریع و اکشن از تکنولوژی OLED Motion Pro استفاده کرده است.

· بررسی تلویزیون ال جی C1

تلویزیون ال جی C1 یکی از بهترین تلویزیون های ۵۵ اینچ موجود در بازار ایران است. تلویزیون اولد C1 دارای پردازشگر α9 Gen4 است که تصاویر بسیار با کیفیتی را خلق می کند. این مدل از تلویزیون ال جی مجهز به سیستم صوتی ۲.۲ کاناله با توان ۴۰ وات است که همراه با تکنولوژی‌های AC4 ،Dolby Digital ،Dolby Digital Plus و Dolby Atmos صدایی فراگیر و فوق‌العاده را رائه می‌دهد.

· بررسی تلویزیون سامسونگ QN800A

تلویزیون سامسونگ مدلQN800A جزء تلویزیون‌های بسیار با کیفیت سامسونگ می باشد که شرکت سامسونگ آن را با کیفیت تصویر 8را تولید کرده است. سامسونگ در این تلویزیون از جدیدترین فناوری‌های خودش یعنی Neo QLED استفاده نموده که این تکنولوژی روشنایی فوق العاده ای را در تلویزیون ایجاد کرده و موجب افزایش کنتراست رنگی دستگاه شده است و توانایی این را دارد که در تاریک ترین فضاها،با کیفیت ترین تصاویر را ارائه کند.