درتون بلاگ شما می توانید مطالب بیشتری درباره تلویزیون های اسنوا بخوانید.تلویزیون یکی از لوازمی است که در خرید آن باید دقت زیادی کرد.در سالهای اخیر بسیاری از برندهای داخلی توانستند تلویزیون های باکیفیتی تولید کنند که در این بین برند اسنوا توانست محبوبیت زیادی به دست بیاورد. در رابطه با کیفیت تلویزیون های برند اسنوا باید گفت که کیفیت این محصولات به نسبت سایر برندهای داخلی بسیار فوق العاده است و حتی قابل رقابت با برندهای معتبر دنیا است. در این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی کیفیت تلویزیون‌ اسنوا از ابعاد های گوناگونی بپردازیم.

تلویزیون های اسنوا دارای چه مزایایی می باشند؟

1.      کیفیت خوب رنگ ها در تمامی تلویزیون های اسنوا

2.      نمایش عمیق تر و غنی تر رنگ مشکی

3.      کنتراست رنگی فوق العاده

معایب تلویزیون های اسنوا

1.      زاویه دید محدودتر به نسبت سایر تلویزیون ها

به طور کلی زاویه دید در تلویزیون‌های دارای پنل VA به نسبت  تلویزیون‌ های مجهز به پنل IPS بسیار کمتر است. بنابراین در برخی از مدل های تلویزیون های اسنوا، هنگامی که از کنار به این تلویزیون‌ها نگاه می‌کنید، رنگ‌های مشکی آن به ‌صورت خاکستری دیده می‌شوند و باقی رنگ‌ها هم به میزان محسوسی کم‌ رنگ ‌تر به نظر می ‌رسند.

2.      روشنایی کمتر به نسبت سایر تلویزیون ها

یکی از مواردی که باید در خرید تلویزیون های اسنوا در نظر داشته باشید این است که در هنگام انتخاب و خرید تلویزیون‌های اسنوا باید بین زاویه دید بهتر و کیفیت تصویر بهتر و کنتراست بالاتر، یک مورد را انتخاب کنید. البته در صورتی که قصد دارید تلویزیون اسنوا را برای یک مکان عمومی خریداری کنید و یا اعضای خانواده شما معمولا در کنار هم تلویزیون تماشا می‌کنند، از خرید تلویزیون ‌های دارای پنل VA این برند خود داری کنید.

یکی دیگر از معایب اکثر تلویزیون های اسنوا، نوع نور پس ‌زمینه آن است. نور پس زمینه ی تلویزیون های اسنوا از نوع edge LED است و لامپ‌های LED تأمین‌کننده نور پس‌زمینه تنها در لبه‌های این تلویزیون تعبیه شده‌اند؛ این چیدمان لامپ‌های LED پس ‌زمینه باعث می ‌شود قسمت‌های کناری صفحه ‌نمایش نسبت به سایر قسمت‌ها نور بیشتری داشته باشند.

در این تلویزیون‌ها در هنگام نمایش تصاویر تیره، بخش‌هایی که در اطراف تلویزیون هستند، نسبت به بخش‌های میانی پرنورتر به نظر می‌رسند و چنین اتفاقی باعث افت کیفیت تصویر تلویزیون می‌شود.

 برای مشاهده فیلم درباره تلویزیون های اسنوا می توانید صفحه ی توییتر انتخاب سنتر  را مشاهده کنید.