آشپزخانه یکی از فضاهای مهم در منزل است که تجهیز آن بر کیفیت زندگی تاثیر مستقیمی خواهد گذاشت. یکی از روش های تجهیز آشپزخانه، خرید لوازم کاربردی آشپزخانه است. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی ضروری ترین لوازم آشپزخانه بپردازیم و بررسی کنیم که یک آشپزخانه به چه لوازمی نیاز دارد؟

 

کدام وسایل را برای آشپزخانه بخریم؟

1- انواع قابلمه‌

همه ی ما این را می دانیم که یکی از کاربردی ترین لوازم آشپزخانه قابلمه ها هستند. در انتخاب و خرید بهترین قابلمه شما باید به موارد مختلفی همچون طراحی، شکل و کیفیت بالا توجه کنید.

2- لوازم برقی کاربردی آشپزخانه

·         غذاسازها:  برای خرید یک غذاساز لازم نیست به دنبال خرید گران قیمت ترین غذاساز باشید. دستگاه غذاساز یک وسیله ی کاربردی برای خردکردن مواد مختلف، درست‌کردن سالاد، درست ‌کردن خمیر و… می باشد.

·         زودپز و بخارپز: یکی از وسایل کاربردی برای افزایش سرعت آشپزی، زودپزها و بخارپزها می باشند. به کمک زودپزها و بخارپزها شما می توانید در مدت‌ زمانی کمتر از ۲ ساعت، انواع غذاهای سالم فراهم کنید.

·         کتری برقی و چای سازیکی از پرطرفدار ترین محصولات میگل، کتری برقی های میگل می باشد. به کمک این وسیله می توان در کمترین زمان ممکن آب جوش برای تهیه ی انواع نوشیدنی مانند قهوه،چای و دمنوش را تهیه نمود. علاوه بر این ها، این وسیله در زمانی که عجله دارید و برای پخت غذا به آب‌ جوش نیازمندید بسیار به شما کمک می کند.

·         مخلوط ‌کن ها و آسیاب ها:  پس از گوشت کوب برقی های میگل، یکی از با کیفیت ترین و محبوب ترین محصولات پارس خزر، آسیاب مخلوط کن ها می باشند. مخلوط‌ کن‌های پارس خزر با قابلیت تنظیم درجه‌ شان در سرعت‌های مختلف، به پخت و آماده‌سازی مواد غذایی گوناگون در کمترین زمان کمک می کند.

3- ست  چاقوهای تیز و کاربردی

چاقوهای تیز یکی دیگر از مهم ترین لوازم برای آشپزی و تهیه ی مواد اولیه ی انواع خوراک می باشد. قطعا این موضوع را می دانید که به کمک چاقوی تیز که مواد غذایی را به خوبی برش می دهند، فرآیند آشپزی شما با سرعت بیشتری انجام شود و مواد غذایی طعم و خاصیت خود را به خوبی حفظ می کنند.