شاید به تازگی قصد خرید تلویزین را کرده اید و با وجود قیمت های نجومی محصولات خارجی به فکر خرید تلویزیون های داخلی افتاده باشید. در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید تا بررسی کنیم که بهتر است در بازار لوازم خانگی ایران کدام تلویزیون را بخریم؟

معرفی پرفروش ترین تلویزیون های تولید داخل:

·         تلویزیون های ایکس ویژن

برند ایکس ویژن یکی از برندهایی است که در این چند سال  توانسته به فروش بسیار بالایی دست پیدا کند. تلویزیون های ایکس ویژن از با کیفیت ترین محصولات داخلی می باشد که با راحتی می تواند با محصولات برند های مطرح دنیا به رقابت بپردازد.در رابطه با کیفیت تصویر تلویزیون های ایکس ویژن باید به این موضوع اشاره کرد که ، اکثر تلویزیون‌های ایکس ویژن دارای کیفیت تصویر فول اچ دی می باشند. علاوه بر این ها در ساخت صفحهٔ نمایش تلویزیون های ایکس ویژن از فناوری HDR استفاده شده است و از سوی دیگر صفحهٔ LED تلویزیون های ایکس ویژن طیف رنگی گسترده ‌ای را ایجاد می‌ نمایند.

·         تلویزیون های جی پلاس

یکی از برندهای نوپا که توانسته در شروع کار خود به محبوبیت بالایی برسد، برند جی پلاس می باشد. برند جی پلاس یکی از زیر مجموعه های شرکت معتبر گلدیران است و  از سال ۱۳۹۷ تلویزیون خود را به بازار عرضه نمود. در رابطه با کیفیت تصویر تلویزیون جی پلاس باید گفت، برند جی ‌پلاس در زمینهٔ تولید تلویزویون‌های Full HD و 4 K یکی از بهترین برند های داخلی به حساب می آید.

·         تلویزیون های تی سی ال

یکی دیگر از برندهای معتبر خارجی که در این چند سال واردات محصولات خود را به ایران ممنوع نکرده است، شرکت تی سی ال می باشد. تلویزیون تی سی ال به دلیل خارجی بودن یکی از پرفروش ترین تلویزیون های بازار ایران به حساب می آید.  همچنین  برخی از مدل‌های تلویزیون‌های تی سی ال توانایی رقابت با برندهای شناخته شده ای همچون ال جی و سامسونگ را دارند. در سری‌های 3، 4 و 5، تلویزیون‌های تی سی ال، این کمپانی از سیستم عامل هوشمند آندروید استفاده نموده است اما در مدل های جدید تر تلویزیون های تی سی ال از سیستم عامل هوشمند روکو بهره برده است که کارایی بیشتری به نسبت اندروید دارد.