جهیزیه یکی از رسوم ما ایرانیان است که همه ی ما به آن اهمیت زیادی می دهیم. یکی از موارد مهمی که در خرید جهیزیه باید به آن توجه ویژه ای داشت، خرید لوازم خانگی با کیفیت و قیمت مناسب می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی با کیفیت ترین برندهای لوازم خانگی بپردازیم. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی خرید جهیزیه به این صفحه مراجعه کنید.

1- چای ساز از برند میگل

به جرات می توان گفت که یکی از پرفروش ترین و با کیفیت محصولات میگل، چای سازهای میگل می باشد. چای سازهای میگل دارای طراحی بدنه ی مینیمال و جذابی با قیمت به نسبت مناسبی می باشد.

2- پلوپز از برند پارس خزر

یکی از محصولاتی که در اکثر جهیزیه ها پیدا می شود، پلوپزها می باشد. برندهای زیادی در ایران به تولید پلوپز پرداخته اند که در این بین پلوپز پارس خزر جزو بهترین مدل های پلوپز تولید داخل به حساب می آیند. پلوپزهای پارس خزر علاوه بر حفظ عطر و طعم برنج دارای زمان‌ سنج پخت خودکار می باشند و از عملکرد بخارپز نیز بهره می برد. 

 3- جاروبرقی از برند پارس خزر

همه ی ما با ضرورت وجود جاروبرقی ها در زندگی امروزی با خبر هستیم. جاروبرقی پارس خزر یکی دیگر از پرفروش ترین محصولات پارس خزر می باشد. اکثر جاروبرقی های پارس خزر از طراحی کلاسیک بهره می برند اما با دارا بردن از مواد اولیه با کیفیت در تولید و ساخت ، دارای عمر طولانی و مفید بالایی بسیار بالایی می باشند.

 4- آبمیوه گیری از برند پارس خزر

آبمیوه گیری پارس خزر یکی از گزینه های اقتصادی و با کیفیت برای جهزیه به حساب می آید. آبمیوه گیری های پارس خزر با قدرت بسیار بالایی که دارند، گزینه ای مناسب برای تهیه ی انواع آبمیوه با کمترین قیمت به حساب می آید.

5- چرخ گوشت از برند پارس خزر

 چرخ ‌گوشت ها یکی از محصولاتی است که دارای تنوع بالایی می باشند و کیفیت آن یکی از مهم ترین فاکتورها به حساب می آید. یکی از بهترین گزینه ها برای خرید چرخ گوشت، چرخ گوشت پارس خزر می باشد در حال حاضر چرخ‌ گوشت پارس خزر مدل بوفالو یکی از بهترین مدل‌های این برند شناخته ‌شده است.

6- آب مرکبات گیری از برند دلمونتی

پس از آبمیوه گیری، آب مرکبات گیری ها از لوازم بسیار کاربردی برای تهیه ی آب میوه ها در کمترین زمان می باشند. یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین محصولات دلمونتی، آب مرکبات گیری دلمونتی مدل DL880 می باشد.

7- ساندویچ ساز از برند دلمونتی

یکی از دستگاه هایی که بسیاری از افراد در جهیزیه آن را خریداری می کنند، ساندویچ سازها می باشد. یکی از با کیفیت ترین ساندویچ سازهای بازار، ساندویچ ساز دلمونتی می باشد. این نوع ساندویچ ساز دارای صفحات از جنس تفلون نچسب می باشد که هنگام پخت، از چسبیدن مواد غذایی به صفحه جلوگیری می کند.

8- غذاساز از برند دلمونتی

غذا ساز دلمونتی یکی از محصولات پرطرفدار این برند است که دارای موتور بسیار قوی ای می باشد. این مدل از غذاساز دارای ایمنی بسیار بالایی می باشد به صورتی که دستگاه در جای خود ثابت نشده باشد و کلیه قطعات آن به درستی در جایگاه خود قرار نگرفته باشند دستگاه روشن نشده و شروع به کار نخواهد کرد.