در این چند سال اخیر با وجود تحریم ها و عدم واردات لوازم خانگی، برندهای ایرانی همچون اسنوا و دوو به تولید انواع لوازم خانگی با کیفیت بسیار بالایی پرداختند. یخچال فریزر اسنوا و یخچال فریزرهای دوو از تولیدات گروه صنعتی انتخاب هستند که توانسته اند به جایگاه فوق العاده ای در بازار لوازم خانگی دست پیدا نمایند. شاید اگر قصد خرید یخچال  فریزر را داشته باشید این سوال برایتان پیش آمده است که کدام برند یخچال فریزر را بخریم بهتر است؟ برای دریافت پاسخ به این سوال به شما پیشنهاد می کنیم تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

بررسی یخچال فریزرهای دوو:

همانطور که در ابتدای مطلب گفته شد، دوو یکی از شرکت های معتبر داخلی در زمینه ی تولید انواع لوازم خانه و آشپزخانه است. اکثر محصولات دوو در حوزه لوازم خانگی مانند یخچال فریزر، تلویزیون، ماشین لباسشویی و … است.کیفیت بالای محصولات دوو باعث شده تا بیش از ۹۰ درصد افرادی که از یخچال فریزرها و محصولات دوو ( چه به صورت واردات و چه مونتاژ شده) استفاده می کنند رضایت کافی داشته باشند.  خوشبختانه در ایران محصولات دوو دارای ضمانت و گارانتی هستند و خدمات پس از فروش به آنها تعلق می گیرد.

بررسی یخچال فریزرهای اسنوا:

یکی دیگر از معروف ترین و معتبرترین برندهای ایرانی در زمینه تولید لوازم خانه و آشپزخانه، کمپانی اسنوا است.اسنوا امروز در تولید محصولات مختلف مانند ماشین لباسشویی، اجاق گاز، یخچال فریزر، تلفن و … فعالیت می ‌کند.

این کمپانی توانسته با به دست آوردن گواهینامه های مختلف از جمله ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۱۴۰۰۱ و همچنین گواهینامه B.V به یکی از معتبرترین برندها برای مصرف کنندگان ایرانی در دو گروه یخچال فریزر و تلویزیون تبدیل شود. تقریباً می‌ توان گفت دوره رشد این شرکت در دهه ۹۰ شمسی بود. به همین دلیل امروزه یکی از بهترین و معتبرترین شرکت ها در توسعه تولید محصولات و لوازم الکتریکی و خانگی از جمله یخچال اسنوا محسوب می باشد.

مقایسه یخچال فریزرهای دوو و اسنوا از نظر نوع کارکرد:

یخچال فریزرهای اسنوا و دوو هر دو از تنوع بالایی برخوردار می باشد. ناگفته نماند که هر دو برند از کیفیت بالایی برخوردار است و محصولات آن هاپ

 دارای رتبه مصرف انرژی A و +A  هستند. مصرف انرژی در آن‌ها بسیار کم است و به همین دلیل ارزش خرید آنها بسیار بالاتر می رود.

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو جزو محبوب ترین و زیباترین یخچال فریزرها است که گنجایش و ظرفیت بسیار بالایی دارد. همین موضوع را در یخچال اسنوا نیز مشاهده می ‌کنیم.

اسنوا سعی کرده طرح های ظاهری جذاب و شیکی را برای دکوراسیون های آشپزخانه ایجاد کند. یخچال های یک درب، ساید بای ساید و فریزر پایین و فریزر بالا جزو طرح های زیبای برند اسنوا هستند. علاوه بر کم مصرف بودن و سیستم بدون برفک، کمپرسور یخچال های اسنوا صدای بسیار کمی دارد که می تواند از ویژگی های شاخص آن محسوب شود.

در مقایسه دوو و اسنوا باید گفت که هر دو برند، قیمت مناسب دارند و طول عمر و خدمات پس از فروش آنها نیز بسیار مناسب است. از طرف دیگر قطعات آنها به وفور در بازار یافت می شود.