قطعا شما روزتان را با نوشیدن یک فنجان یا یک قهوه شروع می کنید و با ضرورت خرید کتری برقی آشنا می باشید. یکی از برندهای نوظهور که توانسته به تولید انواع نوشیدنی ساز علی الخصوص کتری برقی های با کیفیت بپردازد، برند بیم می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا به راهنمای انتخاب و خرید کتری برقی بیم بپردازیم.

 

استفاده از کتری برقی بیم چه مزایای دارد؟

·         سرعت بالای کتری برقی های بیم

شاید برای شما عجیب باشد اما کتری های برقی بیم با سرعت بالاتری از اجاق گاز یا مایکروویو آب را به نقطه جوش می رسانند. اگر می خواهید فنجان قهوه خود را سریعتر آماده کنید، کتری برقی بیم یکی از بهترین انتخاب ها برای شما به حساب می آید.

 

·         دقت بالای کتری برقی های بیم

بسیاری از افراد به میزان دمای آب برای تهیه ی نوشیدنی اهمیت نمی دهند، اما  برای بسیاری از هوا داران چای این موضوع از اهمیت بسیاری برخوردار است. درجه حرارت مناسب می‌تواند تفاوت متعددی در مزه های گوناگون چای ساخت نماید. کسانی که به چای اولونگ یا این که چای سبز علاقه دارند، قادر خواهند بود آب را برای یک درجه مختص تنظیم نمایند.

 

·         استفاده ی آسان از کتری برقی بیم

یکی از اصلی ترین مزایای کتری برقی های بیم استفاده ی آسان است. برای شروع کار با کتری برقی های بیم تنها کافی است آب را اضافه کنید و دکمه کتری را فشار دهید. کتری های الکتریکی با تنظیمات و ویژگی های درجه حرارت به راحتی آب را جوش می آورند.

 

راهنمای خرید کتری برقی بیم:

مهم ترین نکاتی که هنگام خرید چای ساز باید بدانید را برای شما توضیح داده ایم.

 

·         توجه به ظرفیت کتری های برقی بیم

کتری های الکتریکی در بازار با ظرفیت های مختلفی از 1 لیتر تا 2 لیتر موجود است. معمولا کتری 1.5 لیتر برای اکثر مردم کافی است.

 

اگر بخواهید آب را برای 1 یا 2 فنجان چای یا قهوه بجوشانید، کتری یک لیتری مناسب است. با این حال، اگر شما نیاز به آب جوش برای تهیه چای به میزان 3 تا 4 فنجان را دارید، یک کتری 2 لیتری مناسب است.

 

·         توجه به سرعت به جوش آوردن آب

مصرف کنندگان علاوه بر ظرفیت، می خواهند بدانند که آب کتری در چه مدتی به جوش می آید. دلیل مهمی که مردم از کتری برقی استفاده می کنند، همین نکته است که آب را سریع به جوش آورد.کتری های خوب تنها 3-4 دقیقه برای جوشاندن آب صرف می کنند.