در این مطلب قصد داریم به معرفی همزن برقی بیشل مدل BL-SB-012 که یکی از با کیفیت ترین همزن برقی های بازار است بپردازیم. همزن برقی بیشل مدل BL-SB-012 با توان 300 وات یکی از دستگاه های قدرتمند برای مصارف خانگی به حساب می آید. بدنه این مدل همزن برقی بیشل ترکیبی از پلاستیک مقاوم و نشکن و استیل ضد زنگ است که موجب افزایش دوام دستگاه شده است.

بررسی برنامه های عملکردی همزن بیشل:

به طور کلی این مدل از همزن برقی بیشل دارای 6 حالت سرعت متغیر و قابل تنظیم است که به کمک کلید تعبیه شده بر روی دسته همزن تنظیم خواهد شد. لازم به ذکر است که این مدل همزن برقی دارای دو تیغه ی همزن و خمیرزن از جنس استیل ضد زنگ با کیفیت می باشد.

 

معرفی ویژگی‌های فنی همزن برقی بیشل مدل BL-SB-012: 

·         توان مصرفی 300 وات

·         دارای عملکرد توربو

·         دارای دو عدد پره‌ همزن

·         جنس پره استیل ضد زنگ

·         دارای تنظیمات سرعت

·         دارای 6 تنظیم سرعت

·         مجهز به خمیرزن

·         محدوده توان مصرفی 300 تا 400 وات

 

نقد و بررسی همزن بیشل مدل BL-SB-012

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم، همزن برقی بیشل دستگاهی کاربردی بوده که می‌تواند به شما در آشپزی و شیرینی پزی کمک شایانی کند. این محصول دارای موتور با توان 300 وات است. توان هر دستگاه الکتريکي در واقع قدرت دستگاه را نشان مي‌دهد و رابطه مستقيمي با ميزان مصرف انرژي آن دارد. با توجه به توان بالای این دستگاه، سريع‌ تر و آسان‌ تر مواد غذايي را براي شما مخلوط مي‌ کند و فشار کمتری به دستگاه وارد می‌شود.

بدنه همزن بیشل مدل BL-SB-012 از ترکیب پلاستیک و استیل ساخته شده که استحکام خوبی دارد و به مرور با استفاده زیاد خراب نشده یا زنگ نمی ‌زند. شما می‌ توانید با استفاده از همزن بیشل به راحتی مواد اولیه کیک، شیرینی، نان و دسر را به سرعت مخلوط کرده و از آشپزی خود لذت ببرید. تنظیم سرعت در این دستگاه با توجه به نوع مواد اولیه امکان پذیر است.

 

قابلیت‌های کاربردی همزن برقی بیشل مدل BL-SB-012

همزن هاي برقی نسل جديد همزن‌ها هستند. در اين همزن‌ها از يک موتور الکتريکي براي به حرکت در آوردن سر آن استفاده مي‌شود و با استفاده از آن‌ها ديگر نيازي نيست که با حرکت دست خود مواد را هم بزنيد. این محصول داراي دو بخش دسته و سر همزن هستند.

طرز کار اين همزن برقی بیشل به اين صورت بوده که شما ابتدا همزن را در دست خود مي‌گيريد و آن را روشن مي‌کنيد و سپس با فرو بردن سر در حال چرخش همزن به درون ظرف حاوی مواد غذايی آن ها را میکس می ‌کنید. عملکرد توربو يا چرخش سريع در این محصول قابليتي است که به شما اين امکان را ميدهد تا مواد غذايي را با سرعت بالايي هم بزنيد.