محصولات جی پلاس به واسطه ی کیفیت بالایی که دارند توانسته اند سهم عمده ای از فروش در بازار لوازم خانگی ایران را کسب کنند. تلویزیون های جی پلاس یکی از موارد بسیار پرفروش و متنوع در بین محصولات جی پلاس می باشد. یکی از تلویزیون های محبوب جی پلاس، تلویزیون جی پلاس مدل 75KE921S  می باشد. این مدل از تلویزیون جی پلاس سری Q-LED ، با کیفیت تصویر Ultra HD (UHD) است که به 4K نیز شهرت دارد ، کیفتی که 4 برابر کیفیت Full HD است و به زبان ساده تر تعداد پیکسل های کار شده در کل صفحه تصویر بیشتر و تراکم پیکسلی بالاتری پیدا کرده است و با زیاد شدن این تعداد پیکسل کیفیت وضوح تصویر بالاتری پیدا می کند.

تلویزیون جی پلاس 75KE921S  با طراحی فوق العاده جذاب و بدون فریم جلوه و ظاهر بسیار فوق العاده ای کسب کرده است.  از مهم ترین خصوصیات این تلویزیون می توان به مواردی همچون: سیستم عامل ، اتصال به شبکه بی سیم (WIFI) و قابلیت HDR  اشاره نمود.

سیستم عامل تلویزیون جی پلاس:

سیستم عامل این مدل از تلویزیون جی پلاس، اندورید نسخه 9.0 است. از مهم ترین ویژگی های این محصول می توان به داشتن سیستم عامل اشاره کرد که کاربر با استفاده کنترل مخصوصی که همانند موس کامپیوتر عمل میکند می تواند از برنامه های مختلف و بازی های گوناگون را بر روی تلویزیون اجرا نماید.

سایر ویژگی های تلویزیون جی پلاس:

·         با قابلیت HDR تلویزیون جی پلاس این امکان فراهم است تا نرخ کنتراست تصویر بالاتر و نمایش تصاویر واقعی تر و طبیعی تر شود. در راهنمای خرید تلویزیون به این موضوع می پردازم که داشتن قابلیت HDR چه مزایایی دارد.

·         یکی دیگر از ویژگی های فوق العاده این تلویزیون جی پلاس، قابلیت مشاهده ی صفحه تلویزیون بر روی گوشی و بلعکس است که توسط اپلیکیشن E-Share این قابلیت فراهم است که در مدل قبلی توسط اپلیکیشن iSmart فراهم بود. همچنین این برنامه این امکان را فراهم می سازد تا گوشی تلفن همراه همانند یک کنترل لمسی برای تلویزیون باشد.

·         به لطف گیرنده دیجیتال قوی ای که اصطلاحا DVB-T2 نام دارد که در تلویزیون 75 اینچ بکار رفته است ، دیگر هیچ نگرانی ای از بابت دریافت شبکه های داخلی دیجیتال و صرفه کردن هزینه های اضافی وجود ندارد و با یک آنتن ساده میتوان از این شبکه ها با کیفیت بالا استفاده کرد.

·         درگاه های ارتباطی تلویزیون 75 اینچ  جی پلاس مدل 75KE921S دارای 2 درگاه USB و 3 درگاه HDMI در نظر گرفته شده است . همچنین یک درگاه LAN نیز بکار رفته برای کسانی که شاید از مودم بی سیم استفاده نمی کنند که با استفاده از این کابل میتوانند به تلویزیون را به اینترنت متصل کنند. داشتن بلوتوث نیز در این تلویزیون از دیگر ویژگی های آن است که فقط برای اتصال تجهیزات صوتی همانند سینما خانگی و ساند بار بدون سیم تعبیه و استفاده می شود.