برند ایکس ویژن یکی از برندهای معروف ایرانی در بازار لوازم خانگی ایران است. از پرفروش ترین محصولات ایکس ویژن می توان به  تلویزیون‌های ایکس ویژن اشاره کرد. برای خرید تلویزیون های ایکس ویژن باید به نکات زیادی توجه نمود. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی این نکات بپردازیم.

در خرید تلویزیون ایکس ویژن چه نکاتی مهم هستند؟

1.      بررسی نوع تلویزیون‌ها: در مجموع تلویزیون‌های ایکس ویژن در ۴ نوع LCD، LED، OLED و QOLED تولید و در بازار ارائه می‌شوند. در حال حاضر این تنوع در انواع تلویزیون‌های تولیدشده توسط برندهای ایرانی، یک موضوع فوق العاده به حساب می آید.

2.      تعداد پورت‌ ها و خروجی‌های اساسی: هرکدام از مدل‌های تلویزیون‌های ایکس ویژن مجهز به تعدادی پورت‌ و خروجی‌ هستند. در کل تمامی تلویزیون‌های ایکس ویژن دارای پورت‌های مهم و کاربردی HDMI و USB هستند.

3.      تلویزیون‌های هوشمند ایکس ویژن: همانطور که می دانید در حال حاضر تلویزیون‌های LCD دیگر در بازار لوازم خانگی طرفداری ندارند و حتی تلویزیون‌های با کیفیت نمایش HD هم به ندرت خریداری می شوند. در حال حاضر تلویزیون های هوشمند توانسته اند بازار لوازم تسخیر کنند.

4.      آپشن‌ها و فناوری‌های استفاده شده در تلویزیون: تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن جزء تلویزیون های هوشمندی می باشند که از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کنند. علاوه بر این آپشن خاص، تلویزیون‌های ایکس ویژن، قابلیت اتصال به Wi-Fi و اینترنت را دارند و از فناوری ماشین زمان (Time Shift) هم پشتیبانی خواهند کرد.

5.      کیفیت نمایش تلویزیون: تلویزیون‌های هوشمند ایکس ویژن که گل سرسبد این برند در بازار محصولات خانگی هستند، از کیفیت نمایش ۴K و Ultra HD برخوردار می باشند. علاوه بر این ها، تلویزیون‌های با کیفیت HD ایکس ویژن هم از فناوری نمایش تصویر HDR بهره ‌مند شده‌اند. ناگفته نماند که فناوری HDR نمی‌تواند نیازهای کاربران سخت ‌گیر و حرفه‌ای را برآورده کند و نمی‌توان با تکیه بر قابلیت‌های آن، ایرادات و باگ‌های تصویر را به طور کلی برطرف کرد.

6.      اندازه و ابعاد تلویزیون: تلویزیون‌های ایکس ویژن در طیف متوعی از ابعاد و اندازه‌های مختلف در اختیار کاربران قرار گرفته است. محصولات این برند را می‌توان در سایزهای ۳۲ تا ۶۵ اینچ در بازار تهیه و خریداری کرد.

7.      سیستم‌ های پخش صدا: همان‌طور که در ابتدای این مطلب اشاره کرده بودیم، تلویزیون‌های هوشمند ایکس ویژن از فناوری‌های پخش صدای قدرتمندی برخوردار شده‌اند؛ یکی از فناوری‌های خارق‌العاده، سیستم پخش صدای دالبی است. این نوع از سیستم پخش صدا، بهترین و مدرن‌ترین سیستم موجود در محصولات پیشرفته است و می‌توان با استفاده از آن، یاکیفیت‌ترین و واضح‌ترین صداها را شنید. کاربران می‌توانند تا با بهره‌مندی از این قابلیت ویژه، تجربه حرفه‌ای و خوبی را از تلویزیون‌های ایکس ویژن به یادگار ببرند.

کلام آخر:

مقاله‌ای که مطالعه کردید، راهنمای خرید تلویزیون ایکس ویژن و حاوی نکاتی مهم برای خرید محصولات این برند در بازار ایران بود. با استفاده از نکاتی که در این مقاله نگاشته شده است، می‌توان تمامی ویژگی‌های مهم تلویزیون‌های ایکس ویژن را مورد بررسی قرار دادیم.