یکی از قابلیت های بسیار کاربردی در ماشین های ظرفشویی اسنوا، نمایش خطاها و اختلالات به کمک کدهای ارور است. در صورت بروز هرگونه ایراد در این ماشین ظرفشویی می توان با خواندن کد نمایشی بر روی نمایشگر ماشین ظرفشویی اسنوا، ایراد را به سرعت برطرف نمود. در ادامه قصد معرفی رایج ترین ارور ها در ماشین ظرفشویی های اسنوا را داریم. پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید.

1.      کد خطای EO ماشین ظرفشویی اسنوا

هنگامی که این کد خطا بر روی نمایشگر ماشین ظرفشویی اسنوا ظاهر می‌شود، نشانگر  عدم تخلیه کامل آب از دستگاه می باشد. در صورت بروز این مشکل فیلترها باید کاملا شسته و تمیز شوند و لوله های خروجی از لحاظ خمیدگی و انسداد بررسی شوند.

2.      کد خطای E1 ماشین ظرفشویی اسنوا

این کد خطا نشان دهنده ی این است که آب کافی وارد ماشین ظرفشویی اسنوا نمی‌شود . شما می توانید این مشکل را به راحتی و با کنترل شیر های ورودی و شلنگ های آب و کنترل فشار آب برطرف کنید.

3.      کد خطای CL ماشین ظرفشویی اسنوا

این کد خطا در ماشین ظرفشویی های اسنوا نشان دهنده ی این است که قفل کودک دستگاه به خوبی کار نمی‌کند که اگر ۴ ثانیه دکمه ی قفل کودک را نگه دارید فعال می‌شود.

4.      کد خطای CD ماشین ظرفشویی اسنوا

این کد در حقیقت پیامی برای اطلاع رسانی به شما از پایان کار ماشین ظرفشویی اسنوا است.

5.      کد خطای F ماشین ظرفشویی اسنوا

انتخاب AUTO SMART سنسور سیستم را فعال کرده و ماشین خود به خود با توجه به چربی ظروف زمان و دمای مناسبی برای شست و شو انتخاب می‌کند.

 برای مشاهده فیلم درباره ماشین ظرفشویی های اسنوا می توانید صفحه ی توییتر انتخاب سنتر  را مشاهده کنید.