ماشین ظرفشویی ها یکی از کارآمد ترین لوازم خانگی است. برندهای زیادی درحال حاضر ماشین ظرفشویی های مختلف با قابلیت های زیادی تولید کرده اند که در این بین برند اسنوا یکی از موفق ترین برندهاس تولید کننده لوازم خانگی می باشد. یکی از دغدغه های اصلی افراد پس از خرید ماشین ظرفشویی اسنوا، بلد نبودن کار با دکمه ها و برنامه های آن است.در این مقاله قصد داریم به بررسی انواع برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی اسنوا Snowa بپردازیم.

انواع برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی اسنوا:

همانطور که می دانید دکمه های  تعبیه شده بر روی ماشین ظرفشویی اسنوا تنها وسایل برای استفاده از قابلیت ها و فناوری های موجود در ماشین ظرفشویی اسنوا می باشد. به همین دلیل کاربرانی که از این برند از ماشین ظرفشویی استفاده می نمایند حتما بید با معنی کلمات و اصطلاحات بر روی دکمه های ماشین ظرفشویی اسنوا آشنا باشند.

دانستن معنی کلمات بر روی بدنه ی ماشین ظرفشویی اسنوا Snowa و آشنایی با معنی اصطلاحات بر روی دکمه های ماشین ظرفشویی اسنوا موجب می شود تا شما بتوانید در هنگام استفاده از ماشین ظرفشویی اسنوا با خیال راحت و بدون ترس از خراب شدن و به هم خوردن تنظیمات از آن استفاده کنید.

·         دکمه powerروشن / خاموش

دکمه پاور در ماشین ظرفشویی های اسنوا برای روشن و خاموش کردن این وسیله مورد استفاده قرار می گیرد.

·         Start شروع

دکمه استارت در ماشین ظرفشویی های اسنوا برای شروع کردن یکی از برنامه های شستشو در این ماشین های ظرفشویی مورد استفاده قرار میگیرد.

·         Delay Start تاخیر در شروع

برای ایجاد وقفه در شروع برنامه های شستشو در ماشین ظرفشویی اسنوا باید از کلید دیلی استارت استفاده کنید.

·         Program برنامه

این دکمه در ماشین ظرفشویی اسنوا برای اجرای برنامه های شستشو مورد استفاده قرار می گیرد.

·         Half Load نیمه بار

دکمه هالف لود در ماشین ظرفشویی اسنوا در زمانی که بار دستگاه نصف ظرفیت است و برای کنترل مصرف انرژی مورد استفاده قرار میگیرد.

·         Display نمایشگر

نمایشگر ماشین ظرفشویی اسنوا برای نشان دادن کد خطا و ارور این دستگاه کاربرد دارد. همچنین می توانید زمان برنامه شستشو را نیز در آن ببینید.

·         Intensive متمرکز، قدرتمند

·         Eco   اقتصادی، سازگار با محیط زیست

·         Auto خودکار

·         Delicate ظریف، شیشه ای

·         Normal نرمال

·         Express/30 Minutes فشرده، 30 دقیقه ای

·         Rinse آبکشی

·         Pre Wash پیش شست و شو

 برای مشاهده فیلم درباره ماشین ظرفشویی های اسنوا می توانید صفحه ی توییتر انتخاب سنتر  را مشاهده کنید.